יועץ משכנתאות פרטי

אחת ההלוואות הגדולות ביותר בחייהם של רבים היא הלוואת המשכנתא. הלוואה זו כוללת מגוון עשיר של מסלולים שונים בתנאי מימון מותאמים, מה שמחייב כל אדם ללא היכרות מעמיקה עם החומר להסתייע ביועץ משכנתאות שידע לכוון אותו למסלולים ולתנאי המימון המתאימים לו ביותר. אך חשוב להדגיש ולומר כי בניגוד לדעה הרווחת, תנאי המימון הם לא החלק החשוב ביותר בהליך קבלת הלוואת משכנתא. השלב החשוב ביותר הוא יצירת תמהיל משכנתא מותאם ליכולותיהם הכלכליות של בני הזוג במטרה לוודא כי הם אכן יצליחו לעמוד בכל שנות ההחזרים. כך או כך, סיועו של איש מקצוע בתחום אינו בגדר המלצה ובחירה נכונה ביועץ משכנתאות מקצועי תחסוך לכם בין עשרות למאות אלפי שקלים בסך ההחזרים במרוצת השנים.

ההבדל המשמעותי בין יועץ משכנתאות בנקאי לבין יועץ משכנתאות פרטי

נקודה נוספת שיש לחדד נוגעת בהבדל המשמעותי בין יועץ משכנתאות בנקאי לבין יועץ משכנתאות פרטי. הבנקים מעמידים לרשות הציבור יועצי משכנתאות מקצועיים מטעמם ללא כל תשלום. יועצים אלה אכן מכירים לעומק את כל הכללים והמסלולים הקיימים בשוק, אך הם לרוב לוקים בניגוד אינטרסים. ככל שמקבלי ההלוואה יקבלו מסלולים אטרקטיביים יותר, הם ידרשו לשלם פחות, מה שבעצם מחסיר הכנסה ממקום עבודתם של יועצי המשכנתאות הבנקאיים. לכן, ברוב המקרים הם לא יציעו ללקוחות את המסלולים האטרקטיביים ביותר ואף לא את תנאי המימון האופטימליים.

יועץ משכנתאות פרטי מייצג בראש ובראשונה את לקוחותיו

לעומתם, יועץ משכנתאות פרטי מייצג אך ורק את לקוחותיו ומעוניין להשיג עבורם את תמהיל המשכנתא המותאם ביותר ליכולתם הכלכלית וכמובן גם את תנאי המימון הזולים ביותר. יועץ משכנתאות פרטי אף נפגש לשיחת ייעוץ והיכרות כלכלית במטרה להתאים במדוייק עבור הצרכים האישיים שלהם את תמהיל המשכנתא המיטבי. הוא לוקח בחשבון את סך הכנסותיהם של בני הזוג, מכיר את התחייבויותיהם הקודמות, מביא בחשבון את סכומי הכסף שעתידים להיפתח מחיסכונות שונים במרוצת השנים, מביא בחשבון את הקידום האפשרי במקום העבודה, את סיום שנות הלימודים וכמובן את הרצון להרחיב את המשפחה.

התאמת תמהיל משכנתא אישי ומותאם ליכולות הכלכליות של בני הזוג

בעזרת כלל הנתונים הללו הוא יודע להתאים במדוייק את התמהיל הנכון ביותר לבני הזוג מה שמבטיח לכם החזרים חודשיים אפשריים שיצליחו לעמוד בהם ברווחה כלכלית. אם לא די בכך, יועץ משכנתאות פרטי או דואג לכל הבירוקרטיות הבנקאיות לטובת בני הזוג כך שהם לא ידרשו להפסיד שעות ארוכות ממקומות העבודה. יתר על כן, וודאי תשמחו לשמוע כי יועץ המשכנתאות הפרטי שלכם גם עושה עבורכם את עבודת המיקוח תוך היכרות עם התנאים האופטימליים שהבנק יכול להעניק לכם. לכן, אל לכם להסתייע בשירותו של יועץ משכנתאות בנקאי בלבד וכמובן שאל לכם להתמודד עם הלוואת המשכנתא הגדולה והמשמעותית לבדכם ללא ידע מקצועי נרחב בנושא.

כתיבת תגובה